کشته و زخمی شدن 6 غیرنظامی عراقی در حمله گروه تروریستی داعش

به گزارش یزد بلاگ، شش نظامی ارتش عراق در حمله عناصر گروه تروریستی داعش به منطقه ای در استان صلاح الدین در شمال بغداد کشته و زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن 6 غیرنظامی عراقی در حمله گروه تروریستی داعش

حمله عناصر گروه تروریستی داعش سحرگاه امروز (شنبه) در شمال شهر سامرا مرکز استان صلاح الدین انجام شد و در نتیجه آن دو نظامی کشته و چهار نظامی دیگر مجروح شدند.

سروان سعد محمد از فرماندهان ارتش عراق در منطقه حمله داعش به خبرگزاری آناتولی گفت که نیروهای مشترک ارتش و پلیس عملیات جست و جو برای تعقیب تروریست ها را شروع نموده اند.

در ماه های گذشته، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه میان استان های کرکوک، صلاح الدین و دیاله معروف به مثلث مرگ افزایش یافته است.

در 2017 میلادی پس از سه سال، عراق با بازپس گیری کل قلمرو خود که حدود یک سوم از گستره این کشور بود، پیروزی بر داعش را گفت.

با وجود این شکست، گروه تروریستی داعش هنوز دارای هسته هایی در مناطق شمالی، شرقی و جنوبی عراق است و در سه ماه گذشته به حملات خود علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق شدت بخشیده است.

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در این مدت که بی سابقه ترین حملات داعش پس از سال 2017 توصیف شده است، بیش از 70 عملیات نظامی علیه تروریست ها انجام داده اند.،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1842

به "کشته و زخمی شدن 6 غیرنظامی عراقی در حمله گروه تروریستی داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته و زخمی شدن 6 غیرنظامی عراقی در حمله گروه تروریستی داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید