یورو 2020، لو: کام همه ما تلخ شد اما نمی توانم کسی را مقصر بدانم، امیدوار به کسب نتیجه ای بهتر بودیم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعتراف کرد که با کامی تلخ از قبول یک شکست مهم به کار خود در این تیم خاتمه می دهد.

یورو 2020، لو: کام همه ما تلخ شد اما نمی توانم کسی را مقصر بدانم، امیدوار به کسب نتیجه ای بهتر بودیم

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در آخرین تجربه حضورش روی نیمکت ژرمن ها، شاهد شکست 2 بر صفر مردانش مقابل انگلیس در بازی ماقبل انتهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بود.

لو که پیش از این اعلام نموده بود، در انتها کار تیمش در یورو از این تیم جدا خواهد شد، در نهایت نتوانست قهرمانی در جام ملت ها را به مهمترین افتخارش با ژرمن ها یعنی قهرمانی در جام جهانی 2014 اضافه کند.

او پس از باخت شاگردانش در استادیوم ومبلی گفت: کام همه اعضای تیم ما تلخ شد. امیدوار بودیم نتیجه ای بهتر از این بگیریم. تمامی اعضای تیم ما کاملاً به توانایی های خود ایمان داشتند. در بازی هایی این چنینی بسیار مهم است که در استفاده از موقعیت های تان ثبات داشته باشد.

لو اضافه نمود: متأسفانه ما امروز نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم اما بابت این اتفاق نمی گردد هیچ کسی را مقصر دانست. من متأسفم که آن شور و هیجانی که در خانه داشتیم، الان دیگر از بین رفته است. پس از بازی سکوت مرگباری میان بازیکنان مان حکمفرما بود. یکی دو ساعت باید بگذرد تا بتوان با آنها صحبت کرد.

سرمربی ژرمن ها که از سال 2006 تا به امروز راهنمایی این تیم را برعهده داشت، درباره موقعیت های مهم تیمش که به هدر رفت هم تأکید کرد: ما چند موقعیت خوب داشتیم اما متأسفانه تیمو ورنر و توماس مولر نتوانستیم از آنها استفاده نمایند. ما حذف شدیم و این واقعاً اتفاق تلخی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4227

به "یورو 2020، لو: کام همه ما تلخ شد اما نمی توانم کسی را مقصر بدانم، امیدوار به کسب نتیجه ای بهتر بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، لو: کام همه ما تلخ شد اما نمی توانم کسی را مقصر بدانم، امیدوار به کسب نتیجه ای بهتر بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید