حمایت انجمن سینمای جوان زنجان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا

به گزارش یزد بلاگ، مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: این انجمن از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا ساخته شده باشند، حمایت می کند.

حمایت انجمن سینمای جوان زنجان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلان به نقل از ایرنا، لیلا بیگلی، مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در شرایط کنونی نیز فیلم سازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شان هرکدام به شیوه ای با دوربین های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا کمک رسانی و مشارکت می کنند.

وی ادامه داد: آثاری که در قالب های مختلف انیمیشن، رئال و یا ترکیبی که در مدت زمان حداکثر سه دقیقه ساخته شده باشند و به صورت خلاقانه قادر باشند در یکی از موضوعات پیشگیری، آگاهی بخشی و امیدآفرینی به اقشار مختلف مردم کمک کنند و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول حمایت انجمن سینمای جوان خواهند بود.

بیگلی گفت: رقم نهایی توسط شورای ارزشیابی هنری انجمن تعیین خواهد شد.

وی گفت: آثاری که با استفاده از جلوه های ویژه و بدون نیاز به حضور میدانی در نقاط پرخطر تولید شده باشند، در اولویت حمایت قرار دارند.

گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز گذشته تعداد کل مبتلایان قطعی آن در ایران به 2 هزار و 336 نفر، قربانیان 77 نفر و بهبود یافتگان به 435 نفر می رسد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 608

به "حمایت انجمن سینمای جوان زنجان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت انجمن سینمای جوان زنجان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید