ریابکوف: امیدواریم در راستا به جامانده با مانع روبرو نشویم

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه می گوید در حال حاضر هیچ برنامه فوری مبنی بر برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای دخیل در مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.

ریابکوف: امیدواریم در راستا به جامانده با مانع روبرو نشویم

وی در این باره اضافه کرد: اگرچه در این زمانه خیلی چیزها به طور مجازی و به وسیله ویدئو کنفرانس صورت می گیرد و گزینه های زیادی پیش روی ما است؛ اما هنوز خیلی زود است که درباره ملاقات وزرای خارجه صحبت کنیم.

ریابکوف همچنین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین با موفقیت به انتها برسد. وی در این باره اضافه کرد: انتظار داریم جهت کوتاهی که تا سرانجام موفقیت آمیز مذاکرات احیای کامل توافق هسته ای باقی مانده، با موانع غیرقابل حل روبرو نگردد.

قرار است ساعت 22 امشب به وقت تهران، کمیسیون مشترک برجام نشست رسمی دیگری داشته باشد و بعد، هیأت های مذاکره کننده برای مشورت به کشورهای خود بازگردند.

این در حالی است که سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین می گوید: اختلافات به نقطه ای رسیده که همه معتقد هستند که این طور نیست که حل نشدنی باشد، ولی به هر حال جزییات هم مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4054

به "ریابکوف: امیدواریم در راستا به جامانده با مانع روبرو نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: امیدواریم در راستا به جامانده با مانع روبرو نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید